 Help on Searching

 Local / Polska / 95
94  |  96
Subject:
Zestawy autorskie
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Wed, 30 Jun 2004 15:29:41 GMT
Viewed:
3864 times

Witam wszystkich.
Od dzis na stronie mojego sklepu umiescilem w ofercie pierwszy zestaw autorski.
Jest to praca Andrzeja Sz. ;)
http://lego.persoft.pl/product_info.php?products_id=641

Napiszcie mi prosze swoje opinie o tym.

Poza tym goraco zapraszam do publikowania swoich wlasnych zestawow autorskich,
bo jeden w ofercie to zbyt skromnie ;)
Przysylajcie mi zgloszenia, na poczatek najlepiej raczej prostych modeli, aby
klocki potrzebne do budowy byly raczej popularne i dla kazdego. Jesli to wypali
to i ja i Wy bedziecie zadowoleni :))
Pozdrawiam i czekam na pierwsze zgloszenia
Krzysiek Powrozek
http://lego.persoft.pl