 Help on Searching

 Local / Polska / 22
    Re: Witam —Darek Mróz
    Witamy! pojawi³ siê nowy cz³owiek i od razu (no prawie:)) ruch na li¶cie. Mo¿e teraz potrwa to trochê d³u¿ej. Panowie, mam ju¿ Control Center i próbujê co¶ z tym podzia³aæ, ale to siê nie da normalnie programowaæ. Faktycznie, jest to zabawka dla (...) (23 years ago, 4-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

        Odp: Witam —Gawel Boguta
   daj sobie z tym spokoj i wez sie za mindstorms. Z tego co wiem to scoutem nie mozna sterowac z peceta (przynajmniej na razie) i wogole on sie do niczego nie nadaje! To tylko zabawka dla dzieci z niewielka mozliwosci modernizacji! U¿ytkownik sasik (...) (23 years ago, 5-Apr-01, to lugnet.loc.pl)