 Help on Searching

 Local / Polska / 10
9  |  11
Subject:
zapomnia³em:)
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Sun, 28 Jan 2001 17:47:35 GMT
Viewed:
2299 times

Cze¶æ!

A tak w ogóle, to zapomnia³em siê przywitaæ. Jestem Shaggie, studiujê
grafikê projektow± na jednej z warszawskich uczelni. Lego zajmujê siê od
zawsze, szczególnie ceniê sobie starsze zestawy Pirates, Technic i Trains.
Chêtnie dowiem siê, ilu subskrybentów liczy ta lista, jakie s± ich ulubione
"gatunki" (jako¶ nie mogê znale¼æ dobrego odpowiednika na /themes/) i co s±dz±
o zestawach Lego z ostatnich lat.

PS: Czy kto¶ widzia³ mo¿e europejski katalog 2001?

Pa pa,

--
Shaggie/Da Tresse

icq:. 96942415