 Local / Norge / 95
  Re: Ordering stuff from norway.

(...) *kikke ut mot Østersund* Siden mine venner i Kõln reiser tilbake til moderlandet i morgen, har jeg mista postadressen jeg har brukt til å handle S@H, men kanskje en kjøretur til Systembolaget kunne kombineres med en lugnetter i omerådet rundt (...) (22 years ago, 27-Nov-02, to lugnet.loc.no, lugnet.loc.se)

  Re: Ordering stuff from norway.

(...) Mig veterligen finns det inte lugnettare i Östersund, dock bor Tore Eriksson i Sundsvall om jag minns rätt... Bor inte Pehter 'Ibbe' Abrahamsson uppe i norr också? Eller var det söderut? /Tobbe (22 years ago, 28-Nov-02, to lugnet.loc.no, lugnet.loc.se)

  Re: Ordering stuff from norway.

Kom ihåg att 'Ibbe' bor i Motala... (22 years ago, 28-Nov-02, to lugnet.loc.no, lugnet.loc.se)

  Re: Ordering stuff from norway.

Og stakkars meg som bor langt oppe i Nord; Tromsø i Nord-Norge. Men har heldigvis en søster i Tyskland som er grei og snill. Og så har jeg skaffet meg kredittkort :) Så nå har jeg allerede brukt mine første store lapper på S@H.... Hilsen fra nord (...) (22 years ago, 28-Nov-02, to lugnet.loc.no, lugnet.loc.se)

  Re: Ordering stuff from norway.

(...) 5 mil från Ö-vik, det blir bara 21 mil från S-vall, ett stenkast med andra ord (med Norrlands-mått mätt). Jag var i Ö-sund för inte så länge se'n eftersom en kompis från Katrineholm flyttat dit, och åker gärna dit igen eftersom han har (...) (22 years ago, 28-Nov-02, to lugnet.loc.no, lugnet.loc.se)