 Local / Norge / 78
Re: Katalogen er her!
Newsgroups:
lugnet.loc.no, lugnet.loc.se
Date:
Sun, 7 Jan 2001 22:26:23 GMT

Jepp, katalogen har kommet til Oslo også!  Og mange av de nye
2001-settene er allerede i butikken.  Det er ikke dårlig.

Jeg synes det er verdt å merke seg at denne gangen står det faktisk på
forsiden av katalogen at den bare gjelder fra januar til juni.  Det har
jo kommet to kataloger pr år en stund nå, men tidligere har den andre
katalogen kommet nærmest "overraskende".

Det var litt skuffende at det nesten ikke var noen nyheter i katalogen
som jeg ikke allerede har sett på nettet.  Unntakene er vel "Duplo
Dolls" og noen lignende ting, men det synes jeg ikke er så interessant.

Fredrik