 Local / Norge / 64
    Re: 2199 —Anne Jorunn Midtkil
   (...) Jeg regner med at det er registrert blandt andre aktive byggere at Tybring Gjedde slutter med Lego, og i allefall i Trondheim kjører 25% på alt? Nå varierer TG's priser sterkt - noe er 398 når veil er 399, mens andre ting er allerede -20/25%. (...) (24 years ago, 10-Jul-00, to lugnet.loc.no)

        Re: 2199 —Fredrik Glöckner
   (...) Jeg har bare sett i en Tybring Gjedde, og de har lite LEGO igjen, men dessverre ikke noe på tilbud. Hvis det er noen flere fra Norge som lurker her, kan jeg ellers opplyse om at de har 5563 Model Team Racing Truck til 400,- på en lekebutikk i (...) (24 years ago, 10-Jul-00, to lugnet.loc.no)