 Help on Searching

 Local / Norge / 188
187  |  189
Re: legotog i Asker eller omegn
Newsgroups:
lugnet.loc.no
Date:
Mon, 25 Apr 2005 15:45:00 GMT
Viewed:
6924 times

In lugnet.loc.no, Øyvind Steinnes wrote:
"Bjørn-Erik Gunnerød" <egunnero@c2i.net> wrote in message
Hei! Er det noen som bygger lego-tog i Asker eller omegn? Kunne vært morsomt å
komme i kontakt med noen med samme interesse!

Håper noen svarer, for det har vært ganske så dødt her siden oppstart av
LUGNET....

Jeg kan bare gi ett tips om å forsøke å få kontakt via din lokale FLL (First
Lego Legue) gruppe. Se http://www.hjernekraft.org/ for mere info.
Der møtes iallefall mange folk med LEGO intresse. FLL er
stort sett bare for barn (10-16 år) og er du ute etter voksne, så kan det jo
hende at noen av foreldrene også er intresert i LEGO...

Har selv vanskeligheter med å komme i kontakt med noen eldre her i mitt
nærmiljø som har LEGO som hobby. De fleste jeg kjenner har hatt LEGO som
hobby som barn og når de ble eldre ga de bort LEGO'en til naboungene eller
unger i slekta eventuelt sine egne unger. Men når jeg arangerer LEGO-treff
for venneflokken min så stiller dem opp iallefall og har det kjempegøy, selv
om de ikke samler på LEGO slik som meg.

Hilsen
Øyvind Steinnes

Mvh

Bjørn-Erik Gunnerød

Takk for tilbakemelding! Ikke mye bevegelse her, nei! Å ha gitt bort legoen er
ingen unskyldning. Den hadde sikkert vært for stygt brukt til at den kunne
brukes lell!?
Er det du som holder til i Tromsø?
Driver du med lego-tog?

Bjørn-Erik