 Local / Nederland / Noord-Brabant / ’s-Hertogenbosch/Den Bosch / 3
    de eerste, wie volgt? —Mark de Kock
   Hallo, iemand daar? Blijkbaar ben ik de enige Lego-maniac in Den Bosch en omstreken? (26 years ago, 16-Dec-98, to lugnet.loc.nl.bn.hdb)

        Re: de eerste, wie volgt? —Sybrand Bonsma
   (...) Geen idee, ik kom zelf uit Groningen, maar er staat nog niets bij loc.nl.gr.gro. Daarom maar een postje in deze groep. Wat betreft oude sets, er is hier wel een zaak waar ze tweedehands lego verkopen, ook oudere sets. In de andere winkels hier (...) (26 years ago, 17-Dec-98, to lugnet.loc.nl.bn.hdb)

        Voorstel —Mark de Kock
   (...) Voorstel: waarom niet gewoon alle Nederlanders in 1 nieuwsgroep? Dan hoef ik niet telkens alle groepen af te gaan om te kijken of er iets interessants bij staat. Sybrand, heb je ook een telefoonnummer/adres van die winkel? Dan kan ik eens (...) (26 years ago, 21-Dec-98, to lugnet.loc.nl.bn.hdb)

        Re: Voorstel —Sybrand Bonsma
   (...) Een goed idee, maar of het werkt weet ik niet. Ik had al een tijdje naar lugnet.loc.nl gekeken en daar stonden slechts 1 of 2 berichtjes. Toen vond ik de andere nieuwsgroepen voor Nederland, waar meer berichtjes stonden. De hoofdgroep voor (...) (26 years ago, 21-Dec-98, to lugnet.loc.nl.bn.hdb)