 Local / Nederland / Noord-Brabant / ’s-Hertogenbosch/Den Bosch / 14
Re: de eerste, wie volgt?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.bn.hdb
Date:
Thu, 17 Dec 1998 13:24:07 GMT

<snip tulip vs. gemeente>

Dus toch! Het zat er wel in dat het de gemeente was, eigenlijk. Die
idioten... nouja. goed. Geen verder commentaar :)

Heb jij veel Lego? (sneeky attempt om het onderwerp terug te krijgen • naar
Lego...)

Sneeky? Fries van oorsprong? *grin*

Maar goed. Nee, niet echt heel veel. Ik heb sinds mijn "dark ages"
precies een set voor mezelf gekocht. maar ja, dat is dan ook nog maar 2
of 3 weken geleden.

Ik heb wel recent nog voor allerlei amerikanen, een australier, een
turk, en een japanner, 17 sets 2140 ANWB promo gekocht, en een 2e-hands
4458-Metroliner/Sneltrein. De 4558 heb ik gekocht voor fl. 230 of
zoiets, en inmiddels geruild tegen een MindStorms kit - da's veel leuker
:) (en, de Mindstorms kosten $200 en zijn niet in NL verkrijgbaar :) )

Verder natuurlijk nog een hoop van vroegerm gelukkig is dat nooit
weggegooid. 1 "classic" classic castle set, een stapel classic castle,
een hele hoop legoland, van die kleine autootjes en zo, heel veel, en
iets grotere... En een van de eerste Light & Sound, een van de eerste
Pneumatics (ik was zo iemand die de nieuwste tech minstens een keer
wilde hebben, en daarna een vanzelf minder interesse kreeg - toch niet
uitdagend genoeg enzo.. :) )

Ik zo wat van die veilinkjes bekeken op dejanews, en wat je daar ziet
doet je soms steil achteroverslaan... ($400 375 Yellow Castle? $250 6067
Guarded Inn? $50 voor een van die kleine setjes? Verrek, heb ik die ook
nog niet? :) )

Okay, genoeg ge-blathered.. :)

Jasper