 Local / Nederland / Noord-Brabant / ’s-Hertogenbosch/Den Bosch / 11
Re: de eerste, wie volgt?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl.bn.hdb
Date:
Thu, 17 Dec 1998 09:24:50 GMT

Neeneeneeneen.. dat was een half jaar geleden.
Tulip Compjoeters is er weer helemaal bovenop. Net als DAF een paar • jaar
geleden.
Er worden weer zat Tulip verkocht en nog dit jaar wordt er "break even"
gedraaid! Dus geen verliezen meer.

Mooi... Hoewel.. Mijn vader werkt bij de gemeente DB, en die hebben een
of ander vaag contract, waardoor ze _alleen_ maar tulips mogen
gebruiken. Op zich niks mis met tulips, maar zodra het een exclusief
contract wordt, krijg je toch problemen - je wil eigenlijk net wat
anders dan tulip kan leveren, maar ja, dat kan nou eenmaal niet, enz. Of
misschien is de gemeente gewoon idioot. :)

Jasper