    Lego show in Efteling!!! —Wessel Burgers
   Ik was afgelopen week in de Efteling en tot mijn grote vreugde bleek dat er een Lego show was! Hij loopt nog tot eind augustus. De show is redelijk omvangrijk en een beetje in de stijl van de shows zoals ze vroeger in 'De Bijenkorf' werden gehouden. (...) (23 years ago, 12-Aug-01, to lugnet.loc.nl)