Subject:
Goed nieuws, nieuwe treinwagons !
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 23 Jun 2001 13:18:25 GMT

Hallo allemaal,

Probeer eens deze links uit:

http://shop.lego.com/images/products/TYPE10/set384x288us010013.jpg
http://shop.lego.com/images/products/TYPE10/set384x288us010014.jpg
http://shop.lego.com/images/products/TYPE10/set384x288us010015.jpg
http://shop.lego.com/images/products/TYPE10/set384x288us010016.jpg
http://shop.lego.com/images/products/TYPE10/set384x288us010017.jpg

Het lijken 5 nieuwe treinwagons te zijn die via Shop at Home aangeboden
zullen worden. Het zijn respectievelijk:

13 - platte wagon met "Rontgen" (de staven), kettingen en een buizenlading
14 - caboose (is een noord-amerikaanse conducteurswagon)
15 - een ouderwertse groene passierswagon
16 - nieuwe Octan tankwagon (liggende tank van witte Droid Escape elementen)
17 - nieuwe zelflosser, in zandkleur met blauwe accenten

De caboose zou volgens mij goed dienst kunnen doen als schaftwagen bij de
treinkraan van set 4552.
De passagierswagon is een goede aanvulling op de My Own Train locomotieven
De zelflosser is groter dan de oude set 4536, hij heeft vier assen en ziet
er ook wat robuster uit.

Er zijn nog geen prijzen bekend. Alleen de eerste 2 sets staan ook al
officieel op Shop at Home, via de menukeuzen Themes/Trains/Page 4, maar ze
kunnen nog niet besteld worden.
Al met al vind ik deze nieuwe sets er erg mooi uitzien, veel detail en ik
heb nog geen Juniorisation in ze kunnen ontdekken.

Met dank aan: Wayne Sardullo, Damian Garcia en Andreas Stabno.

Groeten, M. Moolhuysen.