Re: misschien offtopic, berichten worden verwijderd
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 17 Jun 2001 21:47:42 GMT

Ik lees met Outlook Express, en bij mij gaat het archief terug tot 11-1999,
535 berichten totaal.....

Duq

"Doesdigitals" <info@doesdigitals.nl> wrote in message
Hallo allemaal

Ik merk dat in deze nieuwsgroep (lugnet.loc.nl) bij alle berichten van • 2001
telkens verwijderd worden terwijl die van 2000 blijven staan. Ben ik de
enige, of is dat normaal?
Op dit moment staan er in mijn lijst helemaal geen berichten meer van • 2001,
dat vind ik wel jammer, want zo kan ik niet terug kijken of iets • recentelijk
al besproken is of niet.

Groeten
Saskia