    tentoonstelling someren? —Saskia van Doesburg
   Een tijd geleden hoorde ik dat er misschien een permanente tentoonstelling zou komen bij Sonnemans Warenhuis in Someren. Weet iemand daar iets meer van? Ik woon er namelijk niet ze heel ver vanaf, maar om nou elke week te gaan kijken...:-) Groeten (...) (23 years ago, 12-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: tentoonstelling someren? —Paul Koelewijn
   Beste Saskia, Inderdaad komt er een permanente tentoonsteling in het warenhuis van Sonnemans. Dit wordt verzorgt door de Nederlandse Legoclub De Bouwsteen De planning is na de manifestatie in Zwolle (20-23okt). Groetjes, Paul Koelewijn, secretaris (...) (23 years ago, 18-Jun-01, to lugnet.loc.nl)