    Re: Artikel uit CTW —Wessel Burgers
   (...) Wat vinden jullie eigenlijk van de Lego software? Groeten, Wessel (23 years ago, 6-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Artikel uit CTW —Jaco van der Molen
     Het enige wat ik heb is LEGO Creator omdat het bij mijn HP Printer zat en LEGO Island omdat-ie maar 15 gulden was. Over het algemeen zal het voor kinderen wel leuk zijn. Ik kan er niet veel mee en heb zelf geen kinderen die het spelen, dus... Gr. (...) (23 years ago, 6-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Artikel uit CTW —Ronald Vallenduuk
   Ik heb Loco en Creator via mijn vorige werk. Creator is wel leuk, maar te beperkt om mij te blijven boeien, en de bediening is vreselijk niet-intuitief. Loco is leuk voor tien minuten, maar het doet weinig anders dan een treintje over je scherm (...) (23 years ago, 6-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Artikel uit CTW —Wessel Burgers
   (...) Mijn broer heeft Lego Chess, ik heb het wel eens gespeeld en het is wel geinig. Lijkt wel een beetje op good old BattleChess, alleen minder bloederig ;) Telkens als je een stuk slaat, krijg je een animatie te zien van twee mini-figs die met (...) (23 years ago, 7-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Artikel uit CTW —Mark de Kock
   (...) Jazeker, bij de eerste drie Lego games zaten kleine doosjes lego: bij Chess zat een koning op een troon, bij Creator zat een zwarte motorrijder op een zwarte trike en bij Loco zat een pomp-karretje met twee figuurtjes. Waarbij de conducteur (...) (23 years ago, 7-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Artikel uit CTW —Ronald Vallenduuk
   Aangezien ik Creator en Loco uit de teruggestuurde CD's heb gevist heb ik daar de bonus fuguurtjes niet van. In ruil heb ik de software wel gratis.... Duq (23 years ago, 7-Jun-01, to lugnet.loc.nl)