    Re: Pratend T-shirt van Lego —Wessel Burgers
   (...) Ik dacht dat Lego zich wat minder met onzin bezig zou gaan houden? Het leek me dat binnen de lego top eindelijk het besef was doorgedrongen dat ze zich beter bezig kunnen houden met hetgeen ze al jaren deden, namelijk constructiespeelgoed (...) (23 years ago, 31-May-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Pratend T-shirt van Lego —Manfred Moolhuysen
   (...) Het schijnt wat minder erg te zijn dan het zo op het eerste gezicht lijkt. Volgens een reactie op mijn engelstalige bericht is het geen aktiviteit van Lego zelf, maar worden ze onder licentie gemaakt en verkocht door het in kleding (...) (23 years ago, 31-May-01, to lugnet.loc.nl)