Re: LEGO Herfstmanifestatie in Zwolle, Nederland
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 18 May 2001 11:13:54 GMT

In lugnet.loc.nl, Nico Hoogerbrug writes:
Hoi  Sybrand en Ludo,

Wat betreft het meenemen van eigen creaties: ik zou zeggen graag, maar ook daar
moeten we binnen de groep nog overleg over voeren.

Gewoon ja zeggen joh, ik heb uit wel ingelgte brom begrepen dat er nogal wat m2
ruimte is voor eigen modellen.

Beste Nico,

Wij als bestuur willen graag intern daar eerst over overleggen.
Dat daar waarschijnlijk wel een OK uit zal komen is prima,
Maar daar Jij niet in het bestuur van de organisatie van de "LEGO
Herfstmanifestatie in Zwolle, Nederland" zit is het verwarrent als jij
antwoord voor ons gaat geven.

We zijn met een grote groep en kunnen er makkelijk zelf antwoord op geven.

Namens De Bouwsteen, bestuur van de Herfstmanifestatie,

Martyn Boogaarts