  Wanneer E1 SW in Nederland?

Goeiedag, Weet iemand wanneer de StarWars Episode 1 LEGO uitkomt in Nederland? Gerwin (25 years ago, 9-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

(...) Volgens de laatste berichten komt Ep1 Lego pas in spetember. Aangezien ik daar niet op kan wachten, komt mijn serie eind deze maand ;-) Mark (25 years ago, 10-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

(...) Waar heb je dat besteld of geregeld dan? (25 years ago, 10-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

(...) Ik heb een goede Lego-kennis in Amerika, die voor mij de Ep1 sets koopt en opstuurt. Maar je kunt ook via eBay aan sets komen. Daar worden er redelijk veel geveild. Helaas betaal je dan wel enorme bedragen... Mark "almost SW complete" de Kock (...) (25 years ago, 10-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Plaatselijke contacten leggen

(...) Mooie site trouwens! Mark (25 years ago, 11-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Plaatselijke contacten leggen (was Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

snip (...) Even terzijde: in de Nederlandse sectie van LEGO on my mind vind je sinds kort een gastenboek. Als zodanig een beetje flauw, maar ik heb het erin gezet om Nederlandse LEGO-fans met elkaar kennis te laten maken. Je vult je woonplaats en (...) (25 years ago, 11-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Plaatselijke contacten leggen

(...) Agreed! Misschien kunnen we een keer wat afspreken met de mensen van deze newsgroup om elkaar een te zien en/of te spreken! (25 years ago, 11-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Plaatselijke contacten leggen

In lugnet.loc.nl, Jaco van der Molen writes/wrote/has written: (...) Lijkt me een uitstekend plan. Het enige probleem is het meenemen van je Lego collectie... Greetsz, Mark "Legoholic" de Kock (25 years ago, 11-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

(...) Sjaacko zit in Sassenheim, Zuid Holland, Bollenstreek... Wat is je E-mail adres, Mark, ik krijg van deze mkock@NOSPAMtulip.com alles terug met een error. (25 years ago, 11-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Plaatselijke contacten leggen

Je kunt natuurlijk alleen wat mooie modellen in schoenendozen stoppen of foto's maken... (...) (25 years ago, 11-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

(...) Mark zit in Rosmalen, Bosche Bollen streek (barbaren noemen het moorkoppen) Mijn email is mkock@tulip.com ... gewoon de NOSPAM verwijderen. Dit is om te voorkomen dat ik een berg "junkmail" krijg. Greetsz, Mark "don't want no SPAM" de Kock (25 years ago, 11-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

Ton in Breda. Henk (The Giez) in Den Haag. Groetjes!! Markassius <mkock@NOSPAMtulip.com> wrote in message news:FBKCrH.52M@lugnet.com... (...) moorkoppen) (...) (25 years ago, 11-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Plaatselijke contacten leggen (was Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

Hoi, Eric schreef, Dat hij zijn site als postbus en ontmoetingsplaats open stelde voor LLners. Maar de LLners kunnen zich natuurlijk ook aansluiten of participeren in de reeds bestaande LEGO club, 'De Bouwsteen'', info bij Eric of bij mij. Eerst (...) (25 years ago, 12-May-99, to lugnet.loc.nl)

N. Hoogerbrug wrote in message <37392A6E.9EF1D465@k...are.nl>... (...) Prima aanvulling, Nico. Maar voor de goede orde: het genoemde 'gastenboek' is geenszins bedoeld als een club naast De Bouwsteen. Er is geen sprake van een lidmaatschap van het (...) (25 years ago, 12-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Plaatselijke contacten leggen (was Re: Wanneer E1 SW in Nederland?

(...) Dit is uiteraard ook een hele goede manier om meer LEGO liefhebbers te ontmoeten. Tot nu toe ben ik twee keer naar een bijeenkomst/ruildag toe geweest en daar wel wat leuke dingen gevonden en ook enkele dingen uit verzamelingen gezien. Tot (...) (25 years ago, 12-May-99, to lugnet.loc.nl)

  De Bouwsteen - LEGO club

Eric Brok schreef, (...) Eric/Nico, Does your Bouwsteen club have a URL or online presence? Since LUGNET is an acronym which stands for LEGO Users Group Network (that is, a network of LEGO user groups and/or clubs), one of its main purposes is to (...) (25 years ago, 10-Jun-99, to lugnet.loc.nl, lugnet.admin.general)