    Re: LEGO Herfstmanifestatie in Zwolle, Nederland —Jaco van der Molen
   Hoi Sybrand, Ik hoop ook te kunnen komen! Heb je al iets van een programma? Is er alle dagen hetzelfde te doen, of is er elke dag wat speciaals? Hebben jullie al gedacht aan een LDraw/CAD demo? Ik wil eventueel wel helpen hiermee! Groeten, Jaco van (...) (23 years ago, 15-May-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: LEGO Herfstmanifestatie in Zwolle, Nederland —Sybrand Bonsma
   (...) Hallo Jaco, We hebben nog niet een programma klaar liggen. De bedoeling is om iedere dag hetzelfde basisprogramma aan te bieden. Dit betreft dan voornamelijk de tentoonstelling, wedstrijden en demonstraties. Wel kan het zijn dat bepaalde (...) (23 years ago, 15-May-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: LEGO Herfstmanifestatie in Zwolle, Nederland —Jaco van der Molen
   Hoi Sybrand, Zoals het er nu uit ziet kom ik zeker weten en misschien wel alle dagen, als ik een leuk hotel kan vinden ofzo. Maar daar zijn jullie ook mee bezig. Als je het leuk vind wil ik graag een demo komen geven van LDraw en alle andere (...) (23 years ago, 17-May-01, to lugnet.loc.nl)