Subject:
Nieuwe sculpture set bij LEGO.com
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 10 May 2001 20:53:19 GMT

Hebben jullie al de nieuw sculpture set bij LEGO.com gezien? Het is een
antiek Brits vliegtuig (setnr. 3451) met als naam "Sopwith Camel"

Ziet er echt fantastisch uit en ik kon het niet na laten hem meteen te
bestellen... ik zocht nog iets leuks voor aan het plafond :-)

Volgens mij is dit voor het eerst dat LEGO met een "echt" stuk oorlogstuig
komt? Dacht altijd dat ze tegen dit soort dingen waren? Tijden veranderen...
zeker als de concurentie met dit soort sets scoort...

Casper.