    Re: Naar Billund! —Eric Hamelijnck
   Gefeliciteerd met je verjaardag, Ik ben vorig jaar met de pinksteren voor het eerst naar billund geweest. Het was er toen niet echt druk,geen lange wachtrijen.wij hebben het gecombineerd met een weekje denemarken en zijn dus met de auto geweest. (...) (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Naar Billund! —Saskia van Doesburg
   (...) Mmm, dan weet ik in ieder geval dat ik geen grote zak met geld mee hoef te nemen :-) Maar we willen het sowieso een keer zien, dus we gaan toch maar wel denk ik. Groet Saskia (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)