Re: 12V treinen
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 5 Apr 2001 16:59:47 GMT

In lugnet.loc.nl, Lex Ensing writes:
Hey lui,

Ik kan misschien aan wat 12V trein-sets komen,
dus als er iemand belang bij heeft en wat het waard
moet zijn (k heb nog geen prijzen..), dan hoor ik het wel !
De sets zijn

7755
7839
7745
en wat 12V wissels geloof ik.

Hallo Lex,

Zoals ik je gisteren in een mailtje vanaf mijn werk al schreef, Heb ik zeker
belangstelling om sets 7755 en 7745 van je te kopen.

Met vriendelijke groet, Manfred Moolhuysen.