Re: Sransport kosten van USA naar NL
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 30 Mar 2001 19:28:49 GMT

He, goed plan, ebay.de. Ik heb me inderdaad al vaker zitten verbazen over de
prijzen op ebay.com.....

Duq

"Michel Roijen" <mroijen@cistron.nl> wrote in message
Hoi Guido,

ik heb al een aantal keer iets via ebay gekocht. Gaat echt super.
maar als je niet veel wil betalen kijk dan op de www.ebay.de omdat die
amerikanen de prijs een beetje te hoog opjagen. bv. 8485 koste op ebay.com
$350 ( jawel driehonderdvijftig dollars, reken maar uit) ik heb die zelfde
doos (nieuw )voor DM200 op  www.ebay.de gekocht (reken nog maar eens)
als je bovenstaande reken sommen gemaakt hebt kom je tot de conclusie dat
die paar tientje van germania naar paybas niets meer uitmaakt.

ik hoop dat hier iets aan hebt.

Michel Roijen

ps. Mindstorms sets vindt hier maar weinig. DUS heeft iemand ROBOSPORTS te
koop voor een redelijke prijs.

"Guido Heunen" <heunen@crys.chem.uva.nl> schreef in bericht
Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de prijs is om een, laten we • zeggen
8448 box grootte, van de USA naar Nederland te sturen.

En wat vinden jullie van Ebay. Ik heb namelijk een mooie doos gezien, • maar
ben nog een beetje huiverig om die via deze manier te kopen....

Guido