    Slizers in Nederland —Mark de Kock
   Greetings Y'all! Ik heb net met 'mijn' Legoleverancier gebeld. De slizers komen 20 april in Nederland uit. Er was zoveel vraag naar in het buitenland, dat de leveringen vertraagd zijn. Blijft natuurlijk de vraag waarom de speelgoedwinkel in (...) (25 years ago, 13-Apr-99, to lugnet.loc.nl)

        Re: Slizers in Nederland: ze zijn er!!! —Mark de Kock
   (...) Jaja, een follo-up op mijn eigen bericht. DE SLIZERS ZIJN BINNEN! Zojuist te horen gekregen dat Annie's in Rosmalen de Slizers binnen heeft gekregen. Dus toch iets eerder dan 20 april. (25 years ago, 16-Apr-99, to lugnet.loc.nl)