  aanbieding in eindhoven

Bij de brandschade-winkel in de Schootsestraat in Eindhoven hebben ze Starwars classic lego in de aanbieding. Ik heb zelf de 7186 voor 60 gulden gekocht en de 7180 voor 41 gulden. Aan de dozen wat roetschade verder prima in orde. Als je dus niks om (...) (23 years ago, 24-Mar-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: aanbieding in eindhoven

(...) Op die 7186 na waren al die StarWars sets ook bij Blokker voor deze prijzen te krijgen, onze Blokker had oa 7180 voor 30,= per stuk, Slave 1 voor 25,= en de Gungan Patrol voor ik meen 15,=. Hoewel Blokker normaal duur is zijn er af en toe (...) (23 years ago, 29-Mar-01, to lugnet.loc.nl)