    Re: vraagje... —Eric Hamelijnck
   Hallo jay, je hebt al een paar keer tips aan me gegeven over raytrace (pov-ray) Ik vind je raytrace plaatjes erg mooi ook je logo's,zover ben ik nog lang niet. Ik bouw voornamelijk trucks,ik heb je bus naar je werk ook gezien en had een vraag hoe je (...) (24 years ago, 5-Feb-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: vraagje... —Jay Cal
   (...) De letters zijn gewoon een Photshop trucje ;) greetz, Jay (24 years ago, 10-Feb-01, to lugnet.loc.nl)