  Re: Nieuwe prijslijst beschikbaar

hoi Barry, Mail mij svp je nieuwe lijst, of zet hem hier in de nieuwsgroep, nog beter ! Mvg Klaas H. Meijaard Barry Lamers schreef: (...) (24 years ago, 18-Jan-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Nieuwe prijslijst beschikbaar

(...) Aannemende dat de prijslijst dezelfde vorm heeft als vorig jaar, een spreatsheet in Excel, zal dat laatste niet mogelijk zijn. Bovendien kan je het verzoek om de nieuwe lijst toegestuurd te krijgen, beter even naar het e-mail adres van zijn (...) (24 years ago, 19-Jan-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Nieuwe prijslijst beschikbaar

Manfred, je hebt helemaal gelijk. Niet bij nagedacht toen ik reageerde. Niettemin: een uurtje later zat de .XLS in de mail. Bedankt Barry ! Klaas Manfred Moolhuysen schreef: (...) (24 years ago, 20-Jan-01, to lugnet.loc.nl)