    Re: LEGO gaat samenwerken met Microsoft —Jan-Albert van Ree
   (...) Sorry, even niet opgelet... alleen voor Chello leden :-( Kwam erop neer dat MS LEGO software promoot en LEGO dus de XBox ondersteunt... het lijkt wel of ze daar in Denemarken steeds minder blokjes maken en steeds meer idiote software. (24 years ago, 15-Jan-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: LEGO gaat samenwerken met Microsoft —Wessel Burgers
   (...) Tja die kids van tegenwoordig hebben geen respect meer voor eerlijk speelgoed en daar worden wij VLVL's (Volwassen Liefhebbers Van Lego) de dupe van... Waar ik kan probeer ik hier nog wat aan te doen bijvoorbeeld door de kinderen van mijn (...) (24 years ago, 17-Jan-01, to lugnet.loc.nl)