Re: Paypal INTERNATIONAL - OPGEPAST, LEES DIT
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 26 Nov 2000 17:44:51 GMT

"Klaas H. Meijaard" <groenbed@tref.nl> wrote in message
CORRECTIE !!!!

PayPal wordt door Matercard (=Interpay) NIET  geaccepteerd, Visa is geen
probleem.

Ik heb een indrukwekkende mail-uitwisseling gehad met PayPal hierover (en • met
Mastercard en Interpay). Er wordt gewerkt aan het probleem (heeft met • veilige
uitwisseling van gegevens te maken, vlgs. Hollandse begrippen doet PayPal • het
verkeerd).

Ik heb zojuist nog een poging gedaan en m'n Mastercard wordt door PayPal
geaccepteerd. Ik moet nog even wachten op bevestiging om de kaart te
activeren, maar dit ziet er al hoopvol uit :-)

-Frank