  star wars bij kruidvat

hallo, ik heb net de folder van bet kruidvat binnen gehad daar is de star wars 7151 Sith Infiltrator te koop voor F 29,95 mvg eric (24 years ago, 20-Nov-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: star wars bij kruidvat

Bedankt voor de tip! Ik krijg de folder zelf niet, dus dit nieuw was bijzonder welkom! 'k Heb 2 dozen kunnen bemachtigen en ook nog twee doosjes 7111. Is het mogelijk dit soort reclame regelmatig door te geven? Zou erg mooi zijn voor mensen als ik (...) (24 years ago, 23-Nov-00, to lugnet.loc.nl)