  Rolykit

Ha! Weet iemand of Rolykit nog ergens te koop is? Ik heb er drie van vroeger, maar nu de LEGO collectie weer aan het uitbreiden is, wil ik er wel een of twee bij. Ik vind ze ideaal voor technisch Lego... Duq (24 years ago, 31-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: Rolykit

(...) Zie: (URL) is de lijst met verkooppunten in Nederland: (URL) de website zijn ze online bestellen via: (URL) zelf bewaar al m'n LEGO in het opberg systeem van Ikea ("moppe" heet het geloof ik) zie: (URL) (24 years ago, 3-Nov-00, to lugnet.loc.nl)