Re: Lid worden van LUGNET
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 15 Sep 2000 22:13:35 GMT

"Eelco Kooiker" <eelco@kooiker.demon.nl> wrote in message
news:G0y56E.Hn2@lugnet.com...
Hallo iedereen,
Zijn er al mensen lid van LUGNET?? (Ik heb dacht ik wel eens iets langs • zien
komen van deze aard, maar heb daar toen niet op geled).

Yup, ik ben onder andere lid
http://www.lugnet.com/people/members/?m=401

Voor de statistieken...volgens deze lijst:
http://www.lugnet.com/people/members/bycountry.cgi
Zijn er al 13 Nederlandse leden... op de USA, Canada en Australie(15) na de
grootste groep, niet slecht voor zo'n klein landje heh? :-)
Na ons komt... uhm... Italie (12) en de UK (ook 12)

Zo ja, hoe hebben jullie dat met de betaling gedaan? Ik neem aan dat je • geen
geld hebt opgestuurd of iets dergelijks?

Ik heb het via Dave Jost geregeld, zie:
http://news.lugnet.com/loc/nl/?n=241
Snel, safe en simpel...

Graag hoor ik iets, zodat ik mij ook zo spoedig mogelijk kan aanmelden.

Join de club zou ik zeggen!

-Frank