    Re: Legokrant - A3 scanner —Klaas H. Meijaard
   Ik zal me er ook mee bemoeien. Ik heb 2 scanners die A3 aankunnen (logitech Freescan en Colorscan, A4-breed). Ik kan er tijdelijk één ter beschikking stellen aan wie de tijd (en hard-disk ruimte) heeft om het scanwerk te doen. Jan-Albert weet te me (...) (24 years ago, 10-Sep-00, to lugnet.loc.nl)

        Re: Legokrant - A3 scanner —Klaas H. Meijaard
   Sorry, correctie: Deze scanners zijn A5 breed (of hoog), dus toch niet zo bruikbaar. Je kan er 2 lange scans van boven naar beneden mee maken, zodat een linker en rechter deel van de pagina's ontstaat. Overigens: heeft iemand al geprobeer om met het (...) (24 years ago, 10-Sep-00, to lugnet.loc.nl)