Subject:
Color Line truck
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 23 Jul 2000 09:50:00 GMT

Hallo allemaal,

Een tip (en een verzoekje) voor als iemand met een ferry van "Color Line" naar
Noorwegen op vakantie gaat. Aan boord wordt een truck met opleger verkocht,
set #2149, waarvan men zegt dat het een van de mooiste minifig scale truck is
die Lego ooit heeft uigebracht.
Plaatje: http://www.lugnet.com/pause/search/?query=2149-1
Prijs: 159.00 Noorse Kronen = ca. 43.00 Gulden

Eneh... Als iemand naar Noorwegen gaat, wil hij dan asjeblieft 1 set #2149
"Color Line Container Truck" voor mij menemen ? Je zou mij er een groot
plezier mee doen.

En dan is er natuurlijk (diepe zucht) #1831, de container truck van Maersk
Plaatje: http://www.lugnet.com/pause/search/?query=1831-1
Prijs: mij niet bekend.

Die zou ik toch ook wel willen hebben...

Met vriendelijke groet, Manfred Moolhuysen.

P.S. Zoals veel van de ferry-rederijen heeft "Color Line" heeft ook een Lego-
model van hun veerboot.
Plaatje: http://www.lugnet.com/pause/search/?query=1955-1
Prijs: 199.00 Noorse Kronen = ca. 54 Gulden