Subject:
Lego bouwwedstrijd
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 3 Jul 2000 06:42:13 GMT

Hallo allemaal,

Zaterdag was er in Leiden een Lego bouwwedstrijd voor kinderen. Het was toeval
dat ik erbij naar binnen liep, want ik had er voor de tijd niets van gezien.
Ook was de ewdstrijd zelf al over, maar ik was nog net op tijd voor de
prijsuitreiking. Het was er niet erg druk, er waren ongeveer 10 tot 15
kinderen die deel hadden genomen.
Het thema was gebouwen als ik dat zo zag en de prijzen gingen naar een
luchtverkeersleidingtoren, een gevangenisd en een vuurtoren. De prijzen waren
overigens geen Lego sets, maar bouwpakketten.
De mooiste bouwwerken zouden de komende dagen (maandag t/m woensdag) in het
ministerie van VROM in Den Haag ten toon worden gesteld, samen met de
bouwwerken die in andere plaatsen waren gemaakt.

Groeten

Sybrand Bonsma