    Lange pass naar Marco van Basten... —Remy de Prez
   ...hij neemt hem aan, schiet direct en, hij zit erin! Niet te geloven hoe hij die bal aanneemt uit de lucht! Wat een schitterend... Oeps, sorry, ik liet me even meeslepen door de zojuist in de winkel aangetroffen lego voetbal sets. Gevonden in (...) (24 years ago, 19-Apr-00, to lugnet.loc.nl)