Subject:
Roboriders, Wild-West en verzoek
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 11 Apr 2000 15:27:19 GMT

Hallo allemaal,

Misschien is dit al 'common knowledge' maar ik liep heel toevallig bij de
Kruidvat in winkelcentrum Leidsenhage in Leidschendam tegen een stel
Roboriders aan. Volgens de catalogus komen die pas in juni! Interessante
vormgeving, in blikvorm, prijs 16.95.

En in datzelfde winkelcentrum in de V&D zag ik ook nog wat oude Wild-West
sets, waaronder het grote Fort Legoredo (6769) en Goudmijn (6761).

En nou heb ik ook nog een verzoek, is er heel, heel misschien nog ergens een
5571 (DE grote truck) te vinden? Ik ben al een hele tijd op zoek... (en ben
waarschijnlijk niet de enige, maar dacht laat ik toch een poging wagen bij
LugNet).

Groetjes,

Remy.