Re: Buckets.
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 12 Feb 1999 13:29:21 GMT

Jasper Janssen wrote in message <36C42688.CA4F98AE@janssen.dynip.com>...
Hi.

Zouden er wellicht mensen zijn, die geinteresseerd zouden zijn als ik
zou proberen of we wellicht enige tientallen van de Amerikaanse
"buckets" te importeren? (400+ pieces voor $5, inclusief 1*x stenen in
plaats van alleen 2*x zoals die hier voor fl 40,- worden verkocht)

Waarschijnlijk wel zonder de emmers zelf, met alleen de stenen, vanwege
de verzendkosten...

Jasper

Ik heb best interesse. heb het al 's gedaan. Maar het is een heel gedoe voor
steentjes die je hier ook kan kopen; zij het wat duurder. Op basis van mijn
ervaringen heb k me voorgenomen om al die moeite alleen te doen voor dingen
die hier echt niet te krijgen zijn. Maar als het door samenwerking echt
makkelijk en goedkoop kan; waarom niet. Maar bedenk dat bij grotere partijen
de onvoerrechten mee gaan spelen.
In Nederland weet ik trouwens ook wel een winkel (Speelboom Vaals) die naar
Nederlandse normen voordelig is, zodat het voordeel minder is. Als die doos
elders f40 kost zal die in Vaals (gokje), zo'n f 25 a f 30 zijn. Nog steeds
meer dan een tientje natuurlijk. Je hebt hier trouwens ook die doos met
(deels) 1x-steentjes.

Eric