Subject:
[Review 8001 + 8002] Was: Re: Lego golf 3...
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 7 Mar 2000 08:14:35 GMT

Inderdaad! Ik heb de Battle Droid en Droidedaca (Destroyer Droid) gekocht en
ze zitten al in elkaar.

Briljante modellen! Alleen maar Technic, (bijna) geen "normale" bricks of
plates. Echt geweldige stukjes, sommige wat tè specifiek, maar veel asjes
van 2, 3 en 5, verbindingsstukjes, etc. Weinig grote brokken, behalve dan de
voeten van de Battle Droid (stukken van Slicers), die had ik leuker gevonden
als ze die ook van normale Technic stukjes hadden geconstrueerd.

En dan de kleuren. Beige, donkergrijs en bruin. Leuk en realistisch.

En ze doen het goed. De Battle Droid staat en veert als een gek uitelkaar
als-ie op z'n "hurken" zit en de Destroyer Droid rolt een heel einde voordat
hij prima uitklapt. Er zitten voldoende reserve elastiekjes bij, dus die
vering en uitklap mechanisme kan je ook optimaal houden.

Het enige rare vond ik dat bij de Destroyer Droid netjes letters op de
zakjes met de verschillende elastiekjes zaten en in het bouwvoorbeeld die
letters niet terug kwamen, zodat je nog moet puzzelen welk elastiekje waar
moet. Hoewel je daar prima uitkomt, met de 1:1 tekeningen.

Wat me verder opviel is dat (wat je vaker ziet bij Technic) dat de
instructies erg uitgebreid zijn. Vaak 1 stukje per stap.

Nu nog even wachten tot Barry de rest van de "normale" Star Wars compleet
heeft, dan komen die ook!

Groeten

Jaco van der Molen

Eric Brok <brok@fcjsvc.hvu.nl> wrote in message
Toen ik bij Barry langs kwam, waren net de nieuwe Star Wars-dozen binnen • en
ik heb de hele golf ingeslagen. Toen ik achteraf de prijzen in andere
winkels zag, was ik (nog meer) gelukkig met mijn aankoop!

Eric