Re: Technic Starwars Lego
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 16 Feb 2000 14:46:21 GMT

Die battledroid is -net als de millenium slizer- gewoon te vroeg in de winkels
terecht gekomen.
Bij mij in de buurt liggen er nog vollop van die droids.
Wat ik wel erg vind, is dat ze de hele adventurers-theme hebben weg gelaten. Net
nu die leuk werd (Dino's)...

Greetsz,
Mark

Jaco zei:

Hoewel ik al wel 5 dozen Battle Droids heb zien staan bij Bart Smit in
Lisse. Toen niet gekocht (erg dom). Nu zijn alle 5 dozen weg. Verkocht of
uit het schap gehaald. De verkoopster wist er niks van en heeft in het
magazijn niets kunnen vinden...

Jammer.

Wachten tot maart.

Greetingz...

Sjaacko

Eric Brok <brok@fcjsvc.hvu.nl> wrote in message
Inmiddels is de tweede golf in de meeste speelgoedwinkels gearriveerd.
Volgens de 2000-catalogus (die ik zelf in een klein winkeltje in Renkum
aantrof!) verschijnen de Technic SW robots pas in maart.

Eric