Subject:
mindstorms
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 8 Feb 2000 09:15:41 GMT

Hallo,

Kan iemand mij een prijs indicatie geven van de lego mindstorms set in
nederland. Momenteel zit ik in frankrijk en hier kost hij 1590 FFR.

Zijn de SW dozen ook duurder/goedkoper:

Naboo 113 FFR
snow speeder 112
SPeed bikes 54 FF
Sith .. 183FF
etc...

verder zijn hier kleine doosjes zoals 1182 1181 5900 voor 15 FFR.

Groeten Guido