  vraagje

Hoi medelegofan(s), Even een vraagje, heb ik kans dat er binnen Nederland nog een 5571 kan vinden Met vriendelijke groet Barry Lamers (25 years ago, 10-Jan-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: vraagje

(...) I wish.. Ik heb het idee dat ze inmiddels echt allemaal weg zijn. Ik wil er ook nog wel een. (dus als je er meer kan krijgen, zeker voor een zacht prijsje..) Jasper (25 years ago, 10-Jan-00, to lugnet.loc.nl)