Re: Prijzen Star Wars
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 25 Jan 1999 16:31:34 GMT

MMark de Kock wrote:

Ik dacht trouwens dat jij al redelijk wat Fame had opgebouwd met het opsturen
van Lego naar de USoA?

Mwoh... Een stuk of 12 sets 2140 so far, en daarvan is er nog een naar
turkije gegaan, en een naar australie, en de andere 10 zijn 2-2-6
verstuurd. dus dat is maar 5 zendingen, naar een totaal van 7 of 8
personen. Maar goed, nu wel LarryP als reference :)

Die ANWB sets zijn an sich wel aardig, maar niet de moeite waard voor de
onderdelen, overigens. Ik heb de neiging om wel de hele grote dozen (van
200) te kopen, als model voornamelijk, en verder bij <25,- te houden. Uitzondering is tot nu toe de Technic XXL building set - daar heb ik er inmiddels al 2 van, om mijn helicopter enigszins een frame op te kunnen zetten. (het ding is meer dan een meter lang, vandaar - onder het motto: Als K'Nex het kan, kan Technic het beter :) )

Ik denk trouwens dat ze waarschijnlijk nog steeds wel stapels van die
dozen hebben staan. Toen ik er het laatst was, een maandje geleden, nog
20+...

Jasper