  Re: Supercars? (Newbie alert)

(...) Je kunt even zoeken naar DYA in lugnet, dat is een franse firma die er nog wel wat heeft. Verder: gewoon goed zoeken. Kleine winkeltjes in kleine dorpjes werken het beste (maar niet zo klein dat ze zulke grote dozen niet hebben, natuurlijk ;) (...) (25 years ago, 22-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Supercars? (Newbie alert)

(...) Woon wel in een klein dorp maar geen 8880 :-( Maar wie nog de shuttle zoekt (8480) die staat er nog. Wel gewone prijs (279,=) (25 years ago, 22-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Supercars? (Newbie alert)

(...) Heb ik nog 299 voor betaald. Maar inderdaad, Shuttles zijn werkelijk overal te vinden. Geweldig model, overigens. Jasper (25 years ago, 24-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Supercars? (Newbie alert)

(...) Zeker... kostte me helaas wel 2 avonden om het model helemaal werkend te krijgen (had oa bij neuswiel het kroonwiel aan de verkeerde kant zitten, dus neuswiel ging tegen andere wielen in. Duurde een uurtje voordat ik het geheel door had :-) (...) (25 years ago, 24-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Supercars? (Newbie alert)

(...) Ik probeerde je te mailen, maar je email schijnt niet te werken... heb je een ander adres dat ik eventueel kan proberen? (25 years ago, 6-Jan-00, to lugnet.loc.nl)