    Re: Paul de Leeuw —Sybrand Bonsma
   (...) Ja, ik heb het ook gezien. Ik zapte er toevallig langs, maar toen was het al bijna afgelopen. Wie was het trouwens precies ? Een paar weken geleden was de Cool site of the Week ook dit soort modellen (vrachtwagens) en die was ook gemaakt door (...) (25 years ago, 13-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

        Re: Paul de Leeuw —Nico Hoogerbrug
   Hoi Sybrand, (...) Ja dat was Dennis, Joost kende ik niet maar misschien is dat wel eeen kennis van Dennis, ik heb Dennis nog niet gevraagd hoe of het was. Zal ik nog wel doen daar ik ze (LdL) zelf naar Dennis gestuurd heb en ik was zelf ook nog (...) (25 years ago, 13-Dec-99, to lugnet.loc.nl)