  lego in het BB huis

Hallo, Vanaf volgende week maandag zal het BB-huis (van Veronica) in het teken staan van lego. De bewoners krijgen namelijk de opdracht om met lego-basic en duplo blokken een kerst sfeer in het huis te maken. Wie weet doen we nog leuke ideeen op (...) (25 years ago, 11-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: lego in het BB huis

(...) Tjonge... verwachten ze bij Veronica dat de BB'ers nog te stom zijn om met echte lego te spelen? Niet dat ik veel gezien heb wat in het tegendeel wijst.. Jasper (25 years ago, 12-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: lego in het BB huis

(...) Ik weet niet of dit nou goede reclame oplevert... Eric (25 years ago, 13-Dec-99, to lugnet.loc.nl)