  Dacta verkrijgbaar in Nederland?

Wie weet waar/hoe? Arjen (25 years ago, 16-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Dacta verkrijgbaar in Nederland?

Ik ben momenteel bezig om er voor te zorgen dat ik vanaf volgend jaar Dacta bij mij in de winkel heb liggen. Op het moment dat dit inderdaad zo is zal ik er hier melding van maken. Groet Barry Lamers Arjen Gerstel heeft geschreven in bericht ... (...) (25 years ago, 16-Nov-99, to lugnet.loc.nl)

Barry, Ben je van plan het hele assortiment te gaan voeren of slechts delen ervan? Met name de losse onderdelen zijn voor mij interessant. Groeten, Arjen Gerstel Barry Lamers wrote in message ... (...) (25 years ago, 21-Nov-99, to lugnet.loc.nl)