  unieke dozen

Beste Medelegofan(s), zoals ik bij mijn vorige bericht al heb gemeld ben ik bezig een zo compleet mogelijk aanbod te geven van lego-dozen. Ik heb inmiddels weer enleke nieuwe nummers kunnen bemachtigen. Hieronder zie je de nummers en de prijs. Voor (...) (25 years ago, 5-Sep-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: unieke dozen

Bedankt Barry, Maar het zou voor de lezer wel handig zijn als je bij elke set ook een naam/omschrijving zet. :-) Eric (25 years ago, 6-Sep-99, to lugnet.loc.nl)