Subject:
Deep Space 9
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 14 Aug 2004 15:14:31 GMT

Hallo allemaal,

Sommige van jullie kennen dit model al en hebben misschien op LUGNET gelezen
dat ik het ruimte station Deep Space 9 aan het bouwen ben.

Zo'n 4 jaar geleden heb ik dit model helemaal met MLCad gebouwd en nooit
gedacht dat ik het ooit echt zou gaan bouwen. Maar het is zo ver...
...nog een paar onderdelen en wat constructie foutjes wegwerken en het is
klaar!!!

Foto's en renders kan je op Brickshelf vinden:
http://www.brickshelf.com/gallery/sjaacko/DS9/Building/dcp_3261.jpg
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=92862
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=6538 (wordt nog verder
aangevuld met CAD tekeningen, renders en constructie voorbeelden).

Op de clubdag van de Bouwsteen op 4 september aanstaande zal het model
helemaal af te bewonderen zijn! Misschien tot dan?

Groetjes,

Jaco