    Achtergrond voor artikel over LEGO —Alexander Zwagerman
   Beste LEGO-vrienden en vriendinnen, Enige tijd geleden had iemand in deze newsgroup (ik geloof Jeroen de Haan) scans van een artikel uit Adformatie aangekondigd. Staan die nog ergens online? Zoja, waar? Zonee, kan iemand me eraan helpen? Ik ben (...) (21 years ago, 17-Nov-03, to lugnet.loc.nl, FTX)

        Re: Achtergrond voor artikel over LEGO —Jeroen de Haan
   Bugger, heb ze van het weekend van Brickshelf gehaald. Misschien dat je de Adformatie kan mailen of ze je het artikel willen sturen... Sorry. Jeroen "Alexander Zwagerman" <alexander@zwagerman.net> wrote in message news:HoHtDM.14rJ@lugnet.com... (...) (21 years ago, 18-Nov-03, to lugnet.loc.nl)